Szeretettel köszöntelek a Ford Puma klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ford Puma klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ford Puma klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ford Puma klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ford Puma klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ford Puma klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ford Puma klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ford Puma klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A Ford után most a Peugeot is bejelentette, hogy egy kis kétajtós kupét tervez, amely a Peugeot 207-es utódjának padlólemezére épül majd. A motorkínálat csúcsát az ismert 1,6 literes, turbós erőforrás jelenti. Az autó elsősorban kedvező árával hódíthat, amely a fiataloknak jó hír.
Pár éven belül több márkánál is visszatérhetnek az olcsó kupék, amelyek a fiatalok körében lehetnek újra népszerűek. Talán az Opel maradt az egyetlen, aki meghagyta modellkínálatában a kétajtóst. Már többször beszámoltunk arról, hogy a Ford újraéleszti a Puma modellt, azonban csak 2012 körül érkezik.
A franciáknál készülő kis kupét a nagytestvér RC-Z alá pozícionálja a gyártó, és stílusában hasonlítani fog a nagytestvérre. A grafikákon látható marcona arc nem túl kedves külsőt sugall, azonban a két fényszóró és az alattuk elhelyezett légbeömlő nyílás szép motívumot formáz. A jellegzetes Peugeot-s orr valamivel visszafogottabbra sikerült, azonban a részletekről sugárzik a hovatartozása. A kétajtós egészen rövid lesz, és a kerekek a kocsiszekrény négy sarkába kerültek, így a tengelytáv meglehetősen nagy. A viszonylag hosszú motorháztető és a mögé tervezett kényelmes vezetői környezet mögött lesz ugyan két hátsó ülés, ám az olyan parányi lesz, hogy maximum kisgyermekek használhatják. Az autó a 207-es utódának padlólemezére épül, így biztos, hogy elsőkerékhajtású lesz a kupé. A motorváltozatokról még nem számoltak be, azonban ismerve a PSA-BMW együttműködést, úgy gondoljuk, hogy a csúcsváltozat megkaphatja a MINI JCW 207 lóerős, 1,6 literes tubómotorját. Mivel főként Európába szánják a modellt, egy izmosabb dízel erőforrás is bekerülhet majd a motorháztető alá.
A Peugeot egyik szóvivője úgy nyilatkozott az Autoexpress-nek, hogy kutatásaik alapján jelentős piaci rés van ebben a szegmensben, így nagyobb bevételre számítanak. Az új modell 2-3 éven belül érkezhet, és főként árával fog majd hódítani.
(forrás: www.a5.hu)
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!